Uslovi korišćenja

Sigurna kupovina

Da biste bili u mogućnosti da kupujete na našem sajtu ne morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke. Klikom na željenu sliku, dobićete sve potrebne informacije, detaljne opise i verodostojne slike odabranog proizvoda. Prilikom pregleda proizvoda, videćete prostor u kome birate količinu izabranog proizvoda, kao i dugme DODATI U KORPU. Kada kliknete na ovo dugme, bićete obavešteni da je taj proizvod dodat u Vašu korpu.

Sadržaj korpe

Jednostavnim klikom na Korpa iz menija možete u svakom trenutku pregledati njen sadržaj. Odatle možete veoma lako brisati proizvode ili povećavati njihov broj.

Poručivanje proizvoda iz korpe

Kada se odlučite za jedan ili više proizvoda, potrebno je samo da kliknete na dugme Nastavite sa plaćanjem. Formular koji popunjavate za kupovinu potrebno je popuniti, a ukoliko želite možete da se registrujete tako da više ne morate da popunjavate formular za plaćanje. Ukoliko ste se predomislili u vezi sa kupovinom ili želite nešto da izmenite, jednostavno se možete vratiti na Vašu korpu.

Odabir načina plaćanja

Dostupno: Plaćanje pouzećem

Završetak poručivanja

Nakon uspešno poslate porudžbine, dobićete obaveštenje na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije. Nakon toga će Vas pozvati naš operater radi provere podataka isporuke

Garancija kvaliteta

Bioclinica garantuje zakonom propisanu garanciju na kvalitet proizvoda.

Povraćaj sredstava

U slučaju da ste primili oštećen proizvod ili proizvod koji ne odgovara Vašoj porudžbini potrebno je da nas kontaktirate telefonom ili preko e-mail-a u što kraćem roku kako bi se dogovorili o daljem načinu postupanja.

U slučaju odstupanja od porudžbine ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica upotrebe ili neodgovarajuće upotrebe.

Isporuka

Nakon potvrđene porudžbine kontaktiraćemo Vas radi potvrde i provere svih podataka, najkasnije u roku od 24h. Od tog trenutka rok isporuke je 7 radnih dana.

Kurirska služba pošiljke donosi na adresu u periodu od 8-16h. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.

Pravo na odustajanje

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana isporuke.

Kako bismo prihvatili raskid ugovora tj povrat robe ili zamenu, proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac-izjava o odustanku od ugovora.

Novac se kupcu vraća po prijemu robe, na isti način na koji je robu platio, najkasnije u roku od 8 radnih dana po obaveštenju o prihvatanju raskida ugovora.

Obrazac mozete popuniti elektronski i poslati na email ili ga poslati sa robom.

Roba se vraća o trošku kupca, slanjem robe poštom ili dostavom u radnju.

Reklamacije

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke postoje vidna oštećenja na kutiji, potrošač je dužan da pogleda proizvod i ukoliko je oštećen da pozove kurira koji je dostavio robu ili Bioclinicu kako bi kurir napravio zapisnik i preuzeo oštećeni proizvod.

Ako ste otvorili proizvod koji ste poručili i postoji neki nedostatak, nije proizvod koji ste poručili, pozovite nas i mi ćemo o našem trošku u najkraćem mogućem roku preuzeti neispravan i poslati novi.

Ukoliko nemamo isti proizvod na stanju, ponudićemo Vam najsličniji ili ćemo Vam vratiti novac.

Bioclinica je odgovorna za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Dokaz o datumu prelaska rizika, za robu kupljenu preko internet prodavnice ili maloprodajnom objektu je račun. Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, telefonom, pisanim ili elektronskim putem uz dostavu računa na uvid ili slanjem kopije računa elektronskim putem kao i izjava u slobodnoj formi zbog čega se reklamira proizvod. Čim preuzmemo robu, izdaćemo reklamacioni list ili elektronskim putem poslati potvrdu o prijemu reklamacije. Po prijemu reklamacije Bioclinica je dužna da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Odgovor na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko ima objektivnih razloga da ne može da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužni smo da navedemo rok u kom ćemo je rešiti i o tome obavestimo potrošača. Prvo ćemo pokušati da uklonimo nedostatak, ako ne možemo da uklonimo da zamenimo novim proizvodom.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ukoliko je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom.