Hai Mobilan Chondroitin Intense kapsule pomažu kod reume, artroze i bolesti zglobova.
4. septembra 2020. 0

Reumatske bolesti se manifestuju promenama na lokomotornom sistemu. Najčešće su nepoznate etilogije. Simptomi koji se javljaju su ograničena pokretljivost u zahvaćenom zglobu i  bol. Reumatske bolesti se dele na: degenerativni reumatizam, upalni reumatizam, vanzglobni reumatizam kao i metaboličke bolesti zglobova i kostiju.

Hai Mobilan Chondroitin Intense, kapsule na bazi hondroitin-sulfata iz hrskavice morskog psa, pomažu kod reume, artroze i bolesti zglobova.

KONAČNO BEZ BOLOVA!

Naučnici su otkrili da hrskavica morskog psa sadrži nepresušan izvor kalcijuma, natrijuma, magnezijuma i silicijuma. Prirodni sastojci iz hrskavice morskog psa, chondroitin i glukosamin, na prirodan način štite i obnavljaju hrskavicu i zglobove. Pri tome se obnavljaju diskovi i u vrlo kratkom vremenu dolazi do ukupnog poboljšanja mišićno-koštanog sistema.

Kapsule iz hrskavice morskog psa su prirodna zamena injekcijama i operativnim zahvatima. Proizvod je baziran na tehnologiji koju su razvili ortopedski  hirurzi u lečenju sportista.

HAI MOBILAN je dodatak ishrani sa hondroitin-sulfatom iz hrskavice morskog psa, manganom, cinkom I vitaminima E i C. U pitanju je prirodan proizvod iz mora koji vrlo delotvorno pomaže kod svih bolova u zglobovima, artritisa, artroze i reume. Hrskavica morskog psa zaustavlja propadanje hrskavica u zglobovima uzrokovano osteoartritisom. Istovremeno, obnavlja istrošenu hrskavicu koja pomaže većoj pokretljivosti zglobova. Mangan doprinosi održavanju normalnih kostiju. Vitamin C doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kostiju.

Osetićete kako se vaši zglobovi opuštaju i iznova obnavljaju.

Ekstrakt iz morskih dubina smanjuje upale, osigurava viskozitet i podmazuje zglobove. Na ovaj način možete osigurati život bez bolova dugo godina, rešiti se upala i sprečiti lomove kostiju.